Julklappar

Lilla lillebror ringde och bad mig hämta ut ett paket åt honom, så jag ska springa på busstationen och sen till skolan för att ha lektion.
igår när jag var till piteå så handlade jag lite julklappar, JA! julklappar, det ska ju som sagt börjas i tid och jag ska slå in dom ikväll, men jag packade just upp mina påsar med saker jag köpte igår och insåg att det enda jag köpte till mig själv var en mössa, två bh;ar på rea för 30 och 50kr, två par trosor och ett par örhängen, resten var julklappar till syskon och syskonbarn och present till Emelie&Pers skrutt som snart tittar ut..

Jag älskar "långa" mössor, har flera stycken men den här var så söt så den fick följa mig hem:)


Kommentarer
Anna

Ja, du var verkligen ute i tid!

2010-08-31 @ 19:30:48
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0