Hemma !

Ja då var jag och Baltazar hemma, vi har varit hos mamma hela dagen lång, inte gjort mycke alls men roligare än att alltid sitta hemma.. Sen var vi förbi stugan en snabbis också, såg hur dom hade det och baltazar plaskade i vattnet..

Jag var även och handlade hundmat, det är konstigt det där men baltazar lyckas alltid pricka in att äta upp all hundmat just när jag har som sämst med pengar, men men.. köpte även den här nya tandkrämen som alla pratar om, så nu ska jag prova den och se om det blir någon skillnad, imorgon väntar ju tandläkaren också..



Kommentarer
L

Jag har också den där tandkrämen och för mig är den superbra :) Trodde inte först att det skulle bli någon skillnad, men för mig blev det de :)

2010-08-18 @ 14:08:42
URL: http://liiinneal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0