"hej vänner"

jag tänkte bara meddela,
Tänker inte ni ställa upp för mig, hjälpa mig när jag behöver hjälp och nångång höra av er till mig.
Jaa då behöver ni inte förvänta er att jag kommer ställa upp för er, hjälpa er eller fortsätta höra av mig till er.
så ni kan ju fundera hur ni vill göra..

Det krävs två i en vänskap (om ni inte visste det), det krävs att båda nångång kan höra av sig, omän det inte är varje dag eller varannan dag så ska man kunna höra av sig nån gång då och då. Sen kan man inte sitta hemma på arslet och förvänta sig att folk ska ringa, komma med förslag på saker som ska göras, ibland måste man göra nånting själv också.
det gäller även dig!
Ni är ganska många där ute som sitter på era feta arslen och är bittra för att man aldrig ringer eller hittar på nånting, det tror väl fan att ingen hör av sig, dom har väl tröttnat på att ni aldrig ringer och att det alltid bara är dom som ska ringa er..

nu menar jag såklart inte alla, men det finns några praktexemplar där ute och jag lovar att ni vet vilka ni är.


Kommentarer
Liinda - mamma till anton

ja finns då här o ställer upp så gott de går! :)

de var inget att fundera på ! <3

2010-08-20 @ 09:50:47
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0