Godmorgon ♥

Godmorgon Allihopa

Klockan är 04.35 och jag skiter i det här ni andra kallar sova, jag har sovit så mycke nu när jag varit ledig i veckan så jag kan inte sova nu..
Nu ska jag gå och göra mig frukost, ska se om vi har något bröd i frysen annars blir det bara en shake, sen ska jag ut och springa med Baltazar, nu undrar ni säkert vad som hänt men "plötsligt händer det".. Efter det blir det en skön dusch för att slutligen befinna sig på jobbet halv åtta till fyra!

För övrigt, jag städade bland mina skor för någon dag sedan, 20par skor och andreas har då nästan lika många, egentligen är ju det där korkat för man använder ju aldrig alla, men jag säger som jag alltid säger "nångång kanske jag vill använda dom".. vilket alltid slutar med att dom står där och rostar fast i golvet i flera år..

här är dom flesta av våra skor ♥


Kommentarer
lisa

haha du e galen! Jag ligger fortfarande vaken kan inte somna.. tänkte somna snart :)) så godnatt :D

2010-08-14 @ 04:58:58
URL: http://honlisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0