Gonatt

Ja mina älskade läsare, Andreas och Jens sitter och spelar playstation och surrar som om dom inte kunde göra annat.. Själv hade jag tänkt gå och sova så jag orkar gå skola och jobba på Frasses imorgon :)
Var ett tag sedan jag jobbade dära och det känns himla kul faktiskt, det enda som känns lite tråkigt är att endel av dom jag jobbar med har lite svårt för dom språken som jag kan !

Nåja, idag har det varit skola och sen for jag och tatuerade mig, ont gjorde det, nått så in i helsike och till veckan ska jag tillbaka och fortsätta så att den kanske hinner bli klar innan sommaren:)

endel människor måste ju fan vara dum i huvudet,
det har dom ju bevisat efter helgen som varit !
usch säger jag då bara..
jag tänker inte säga namn eller vad som hänt, men man ska väl fan kunna bete sig om man ska kalla sig vuxen, speicellt om man för fasiken har barn !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0