where are you

och så var det lördag, det känns dock som vilken dag som helst på veckan, men men..
Jag har faktiskt inte den blekaste aning om vad som händer, ingenting skulle jag tro, ska ut med B en sväng alldeles snart sen får man väl se vart fötterna bär av ..

Och jag hör musik, för tillfället spelar dom `främling`, jag tror det kommer från ishallen/fotbollsplan, jag har ingen aning om varför, säkert nån som har match eller nånting ..



Jag har inte mycke vettigt alls att skriva, som vanligt iof !


Det har blivit dåligt med uppdatering på senaste, inte för att jag är mindre aktiv utan för att jag har skrivit mer saker i min hemliga blogg än hära bara..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0