Vuxenpoäng !

Ni ska bara veta hur himla duktig ja har varit idag, jag har tvättad, men måste dock hämta upp tvätten, men det var inte rikigt torr tännu, jag har varit ute på två långprmenader med Baltazar och på samma gång hållt på att blåsa bort totalt, jag har städat här hemma, gått igenom lite kartonger, tagit fram vinterkläderna (man måste ju vara beredd på det värsta), diskat, möblerat om, hängt upp några hyllor, tavlor och lite annat gorm, inte glömma att jag även sökt jobb och en massa annat, så med andra ord har jag samlat en massa vuxenpoäng idag..

Sen hade jag tänkte se idol, ja det gick ju åt helvete för jag hittar inte min antennkabel, puts väck !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0