this storm has broken me

och det är så tomt, en hel säng för mig själv och jag saknar honom.. mer än tre veckor har han legat här bredvid, bara funnits och fyllt upp ett stort tomrum i mitt liv, vi har delat nästan alla timmar på dygnet med varandra och nu är det borta, puts väck..
(nej vi är inte ihop, jag vet att ni funderar på det men nej, vi trivs att umgås, vi trivs med varandra, skrattar och har roligt, tyvärr kanske jag trivs lite för bra med honom för att det här ska vara hälsosamt..)


Han for ikväll, jag saknar honom redan, kanske jättedumt av mig, men jag gör det iallafall och nu kommer han vara borta nästan tre veckor, hur ska jag klara det här ?
Är det kanske nu jag ska börja komma över honom, det är så svårt när hjärta och hjärna talar emot varandra..

om det inte hade varit så mycke annat i livet också hade det nog gått mycke lättare, men det känns som att allting alltid går åt fel håll, Anna är påväg bort, okej de är bara till luleå, men de är långt bort för mig och jag kommer sakna henne otroligt, men jag är samtidigt sjukt glad för hennes skull för jag vet att det är väl hon vill, sen det här med jobb, det gör mig galen att bara gå hemma, stirra i taket och inte ha någon jävla inkomst och den här lägenheten, jag tycker om den, betydligt mer än den förra, men det är ändå nånting som saknas, jag tror det är nån mera människa i den, jag hatar att bo själv, jag vill leva med någon, jag blir mer motiverad att engagera mig i hemmet och livet då..

det känns som att det alltid
händer nånting i alla andras liv, att dom tar sig frammåt och uppfyller sina drömmar, jag är otroligt svundsjuk på er ska ni veta, folk flyttar, pluggar till det dom vill bli, far utomlands, lever det perfekta svenssonlivet, skaffar barn, är lyckligt kära och allt sånt dära..
själv känns det som att jag står och trampar på samma ställe hela tiden, jag har så många drömmar men dom har jag lagt på hyllan, det är så mycke som hindrar mig och jag skulle så gärna vilja prova flytta härifrån men jag vägrar lämna min familj och jag skulle bara vilja komma bort typ två veckor för att ventilera och se sverige, det är nu jag ska göra det, medans jag är ung och inte har några barn, jag vet..




Kommentarer
the love ponani

jag kommer att sakna dig med. sjukt jävla mycke!

2009-09-24 @ 00:06:07
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0