Råttor !

godmorgon då, eller vad man säger den här tiden..
Har just varit ut med B på en halvlång promenad, 25minuter.. Ska ta och äta mig nån lätt lunch och sen bege mig till gymmet..
Hade faktiskt inte sånna jättestora problem att stiga upp i morse, lite träningsvärk hade jag men inte så farligt, det kommer väl imorgon..
ska ringa och prata med mamma också, kom på att jag ska ju vara barnvakt från imorgon till söndag, jag tror dom skulle fara imorgon redan och då måste jag ju säga till Anna att jag inte kan fara på tjejkvällen.. men men..

Men jag tror det finns råttor här nånstans, allvarligt..
jag har hört samma ljud hela morgonen och det låter som någon som äter på nånting, så jag kommer väl märka om nånting jag äger i förråden är uppätet, usch! Ska fan i mig köpa råttfällor och sätta ut, men det konstiga är att jag har inte sett spår av en enda råtta, inge råttskit eller nånting, kanske är det grannarna nedanför som har ätit hårdbröd i nån timma och tuggar med öppen mun så jag hör det ända upp.. .haha ^^,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0