nåväl nåväl

och så har jag städat och möblerat om lite, har även målat klart i hallen, väntar på att det ska torka så jag ser om det måste målas på nånting mera..
Ska fortsätta med min schablon också, men måste köpa mig en lite mindre pensel imorgon för dom jag köpte idag var lite för stora för dom minsta detaljerna ..

Sen när jag är klar med hallen hade jag tänkt måla om i köket, köksluckorna ska väl föreställa att vara vita men tro mig, det är dom inte, men det kommer att gå fort för köket är så litet !
det kommer bilder på allt det här senare, men just nu vill inte min kamera vara överens med mig..



åh ja vill ha en ny digitalkamera, den förra gick ju sönder och systemkameran är så himla jobbig att ha med sig ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0