mensvärken från helvetet

ja och så var det tisdag, har inte kunnat sova nå vidare bra, det finns ingen som vill ha min jävla mensvärk ?
nä usch! ska väl ut och röra på mig, så det kanske bli bättre, nog för att jag hellre bara vill lägga mig ner och dö och dom där jäkla värktabletterna hjälper aldrig ! nåväl nåväl, de är väl smällen man får ta när man är tjej, mensvärk, mens, föda barn, bära på barn i nio månader och allt annat..

Nu ska jag sluta beklaga mig, ta B under armen (eller i kopplet), gå ut en sväng och sen fara upp till mamma och hälsa på , ska även ta med mig klotången och klippa klorna på B, är så svårt när man är själv för han är inte så villig på att ligga stilla och är ganska stor och otymplig så de är lättare när man är två..



Kommentarer
Anonym

Säger bara Pronaxen!

2009-09-30 @ 22:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0