lista

12 HAR DU:
* Ett förhållande: Nej
* En bästa vän: Kanske
* Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
* Blivit kär vid första ögonkastet: Nja , jag vet faktiskt inte, man blir ju inte bara kär sådära, men helt klart intresserad.
* Kysst någon och sedan ångrat dig: Det är ingen ide att ångra det..
* Några smycken som kostat över 1000 kr: nej
* Några husdjur: baltazar
* Hamnat på polisstation: Nej

11 DAGENS:
* Klädsel: BaggyJeans , t-shirt och en kofta
* Hår: bakisfrisyr (gårdagens med andra ord)
* Låt:
* Vill ha: oj det är mycke
* Sjukaste: Gubbjäveln som var arg tidigare idag
* Saknad:
* Köp: OST ! :D
* Godis: inget godis idag
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Vafan gjorde jag egentligen igår ?

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: Sara Viklund
* Husdjur: Ett får tror jag det var
* Semester: Ingen aning faktiskt
* Jobb: Det var nog sommarjobbet åt kommunen inom parkförvaltningen
* Köpta skiva: ingen aning faktiskt
* Piercing: Öronen
* Konsert: Ingen aning .

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: Mamma
* Personen som du ringde: Bäjbis
* Personen du sa 'jag älskar dig' till: Det var läääängesen, det måste nog ha varit Jim
* Bilfärd: Hem från piteå
* Filmen du såg: jag minns inte vad den hette ;)
* Gången du grät: nyss, jag skrev en recension av vad som hänt detta år (ingenting som kommer publiceras, utan bara för privat bruk)
* Måltiden: polarmacka med smör


9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: tveksamt
* Våga hoppa bungyjump: så mycke pengar finns inte..
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja
* Kalla dig själv lycklig: kanske inte just idag
* Hellre ta bilden än vara med på den: Beror på
* Kunna gråta över en kille: Ja.
* Kunna gråta över en tjej: Ja.
* Ljuga för någon: Ja
* Kunna springa 50mil: beror väl på hur mycke tid jag har på mig ;)


8 VAD:
* Gör du just nu: ligger i sängen, svarar på dom här frågorna och sms;ar..
* Ska du göra imorgon: den som det visste..
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: jag säger nog ingenting
* Har du med dig in på bion: mig själv och den ja ska se bio med.
* Är det för färg på dina byxor: ljusblå
* Är det för väder hos dig just nu: dåligt
* Skulle du göra om du vann på lotto: beror väl på hur mycke jag vinner


7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: Beror på vem det är, men det är hemskt sällan jag är blyg
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: ingen stor, men hemlighet ja
* Luvtröjor: Jo
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Jo, tatuering
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Det beror på vem det är .

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
* Sommar eller vinter: Sommar; sol, värme, min födelsedag, fågelsång, bad, lycka, grönt och allt sånt ;D
* Vilken ålder har varit bäst hittils: 18 tror jag nästan
* Sova på sida, mage eller rygg: Sidan



Kommentarer
Bäjbis

OST <3 ska vi tattuera oss tillsammans/samtidigt i oktober? ;)

2009-09-06 @ 21:16:55
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0