jäklar vilken dag !

och så var det kväll igen, idag har det faktiskt hänt saker i mitt liv och jag har gjort nytta ! For förbi pappa för att höra om grundfärg till min hall som jag ska måla om, men det slutade i att jag hjälpte honom en massa, vilket faktiskt kändes himla skönt, att göra nån nytta !
sen ringde jobbet och jag ska jobba på söndag, vilket också känns himla bra..
Det som även känns bra är att min son, karl, sambo, ja kalla de vad ni vill, Baltazar iallafall har börjat om att äta, jag kanske inte har berätta om det men han har matvägrat i flera dagar, jag tror de är pga av hormerna och skit men iallafall så sitter han brevid här och äter sin hundmat, han tar helst med sig maten och äter den där man själv är, haha :)
och just ja, imorgon eller på lördag köper jag mig ett köksbord, eller ett barbord är det men iallafall, då har man ju nåsntans att äta iallafall :)

Nåväl, jag ska gå och maskera i min hall och börja måla lite dära hade jag tänkt, ska visa före- och efterbilder senare, men just nu vägrar min kamera lägga över bilderna på datorn..

nåväl!


(jag älskar min mamma)


Kommentarer
Lina

Ja såg dig va å hjälpa din pappa uti huset uti järnvägen !! Så himla duktigt !! :)§

2009-09-25 @ 07:05:40
URL: http://liniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0