i miss you too much

så var det fredagkväll, eller snarare natt.. har spenderat denna kväll med Anna, mycket trevligt.. Tidigare idag var jag med ronja och agnes till luleå, detta var också mycke trevligt, köpte mig mitt barbord och tre nya mattor : ) och en tvättkorg så nu behöver ingen störa sig på att jag använder en ikea påse som tvättkorg..
hur som haver, ikväll har det inte hänt mycke, är vi förvånade ? nej ! det händer inte så jättemycke i den här byn och alla verkar ha gått och dött eller i höstide..
iallafall, blev en impulstripp till piteå, dock körde vi inte flygande draken utan åkte en annan toyota corolla 1.6dx, i piteå hände det nästan lika lite som i älvsbyn, men men .. stannade högst upp på `raggen`, till våran stoooora förvåning ser vi då att en av alla som bor i lägenehter sitter och ser på porr och började genast spekulera kring om det var en tjej, kille eller ett par som såg.. iallafall, utan vidare aning så drog vi vidare, hemmåt. så nu ligger jag i soffan, halvtittar på tv och funderar starkt på att sova..



(jag saknar dig)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0