fäään !

och jag ligger fortfarande i sängen, det är längesen jag vaknade men jag orkar bara inte stiga upp, det känns som att det finns ingen anledning.. hade jag inte haft B hade jag legat i sängen exakt hela dagen, men nu måste jag snart ut med honom, men sen blir det nog sängen igen, låsa dörren och vara ifred, för jag är ändå så jävla tråkig att vara med idag, bitter och jävlig!
Eller bitter och bitter, jag vet egentligen inte vad jag är, fundersam och jävligt vilsen, människor i min närhet säger en sak men gör saker som tyder på nånting helt annat och jag är så less på att tycka om dig, jag är så less på att vilja ha dig !

igår gjorde jag, ingenting! verkligen ingenting.. en lördag, tänk att jag har blivit så tragisk att jag inte ens orkar göra nånting på helgerna längre..


utanför är det två små barn som skriker, visst jag älskar barn, men inte sånna som inte är mina egna och skriker högre än fan själv, en skriker "jååå" och den andra "nääää", meningsfullt! synd bara att det är barn, då kan man inte bli arg på dom, dom har hållt på ett himla bra tag, får se hur länge dom tänker fortsätta .. påtal om barn, jag har många synpunkter där, inga jag tänker dela med er, jag tar det i min andra blogg, för den här bloggen är det för många korkade unga mammor och storasyskon som läser..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0