det var ju ingen råtta, men de var en tant ;)

Så var man hemma från gymmet, blev så att jag var där i två timmar.. orkade fan inge mer, känns att man tränade igår..

Och nu vet jag, de är ingen råtta, de är min granntant som ska tapetsera om och har rivit och skrapat tapeter hela jävla morgonen, jag tror hon lever för att irritera mig faktiskt ! Ibland undrar jag om hon slår in en spik, sen drar ut den, slår in den och håller på sådära..

Hur som helst, jag tänker inte göra mycke nytta idag, är så himla trött i kroppen nu.. jag ska göra mig nå mat, vilket blir lite senare för just nu orkar jag inte stiga upp från soffan, annars ska jag väl bara räkna sekunder, minuter och timmar.. 10 dagar kvar..

Och imorgon till söndag ska jag ju vara barnvakt, så de är bäst att njuta av tysnaden nu idag, för de kommer nog vara fullrulle hela långa helgen skulle jag tro, men det är bra för då blir Baltazar sysselsatt och sen kan han springa lös hos mamma..



(jagsaknardig,komhemnu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0