det sitter i håret

Jaha och så var det kväll, har målat klart för idag.. Ska lägga mig och se på lite tv tror jag, har just prata med A i telefonen, bara elva dagar kvar tills han kommer hem..
Imorgon blir det att köpa en mindre pensel och göra klart i hallen och fortsätta i köket, himlar vad duktig jag känner mig : ) Har bara bott hära i fem veckor och har redan hunnit tapetsera om i sovrummet, köket och målat om hallen, vardagsrummet får se ut som det gör för det är ganska nyligt tapetserat tror jag..
nångång borde det bytas golv också, men men ..

Det blir inga bilder från dagens projekt för datorn och kameran är inte vänner, som vanligt..

Hade tänkt ringa anna och skvallra lite saker, vad tänker jag inte berätta för dom personerna vet jag brukar läsa min blogg ;)

nåväl nåväl, jag tänkte att ni skulle få lite bilder hur jag sett ut i håret, detta år, alltså 2009 !

Januari!



Februari



Mars




April




Juli



Augusti




Augusti




September
(imissyou)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0