Halloween

jaha och så var det tisdag, dagarna bara springer iväg och snart är det jul. men först är det halloween och vad ska man klä ut sig till då ? tips någon ? Jag kan inte vara bolibompadraken för det var jag när jag fyllde år och förra halloween var jag troll och året före det ängel..

håller på att tvätta, sjukt tråkigt men det måste göras, hade en tanke på att gå till gymmet en sväng och göra lite nytta, men det var bara en tanke så vi får väl se.. kanske far dit ikväll istället och efter det går och kollar på syrrans träning ..


Här har ni mig som drake, bolibompadraken :) (när jag fyllde 20)


Och här har ni mig förra halloween :P



Och här halloween 2007 !



Och här är halloween för längesen, jag och malin på alcatraz :) jag undrar om det inte var 2004


Kommentarer
Lina

haha så söt du va i bolibompa dräkten !! :) gjort den själv eller? :) himla söt !

2009-10-20 @ 15:29:46
URL: http://liniz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0