för jag är så himla bra

Ja och så var den här dagen slut, har gjort mycke, eller egentligen kanske inte såå mycke men ändå.. jag har då gjort allt jag skulle, städat och sånt tjafs, har även bakat dajmrutor och varit förbi farmor och farfar, hämtade mina lakan jag hade fått av henne också fick jag nya skuvmejslar av farfar för jag hade ju inga och han tyckte jag behövde några, vilket jag verkligen gjorde ! Så nu kan jag skriva upp spegeln i hallen och ner med hyllorna i köket och upp med dom i sovrummet ! men det blir morgondagens projekt,
imorgon tänkte jag att det också skulle hända lite saker, jag ska nämligen

- hänga upp hyllor + ta ner hyllor
- hänga upp spegeln
- måla på min schablon i hallen
- måla i köket
- kolla handtag till köket
- arbetsförmedligen
- ringa ang. jobb
- gymmet
- fortsätta storstäda här hemma och gå igenom lite saker i förrådet
... och säkert nånting mera.

men.. nu ska jag lägga mig i soffan, tända ljus och se en film..

(6 dagar kvar)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0