Blod i sängen !

Ja och så var det torsdag, visst har jag rätt ?!
har just varit ute med min sambo, vilket slutade i lite smått kaos, han gjorde nämligen illa sig, inget allvarligt men det blödde ganska kraftigt, han hade lyckats skära upp en trampdyna lite, det såg betydligt värre ut än vad det var så nu har vi lekt läkare här hemma och rengjort..
Men såklart så hann han lägga sig i sängen, vilket reuslterade i att jag nu har blod i sängen och måste byta mina sängkläder som jag bytte för bara någon dag sedan, men så är det at ha hund.. Ibland är det som att ha ett barn.

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad som händer, ska väl bara vara hemma och hålla på som vanligt, dammsög igår men idag är det då hundhår lite här och där..

Och just ja, igårkväll var jag ju med världens bästa annakå, vi drog en ragg, några kanske.. Sen lärde vi mig sladda med framhjulsdriven bil, hahha vilken syn ! men ingen krock och ingen dog så det måste ju ha gått rätt så bra iallafall..

alltså mina vänner, vad händer i helgen ?


Kommentarer
mallanBallan;)

Jag är sugen på Fest ;)

2009-10-08 @ 13:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0