Snart färdigt !


tisdagkväll då, håller på slå in julklappar, har nämligen varit till stan idag med Andreas och mamma, himla trevligt och jag fick en jättesöt klänning av mamma :) hon är ju världens bästa mamma, kom ihåg, världens ! :)
handlade lite julklappar så snart är jag klart med det, har nån kvar att köpa bara, känns himla bra.. Också handlade jag en julklapp till Anna, den ska vi ha roligt med till ;)

haha jo just det ja, tog upp lite saker från förrådet lite tidigare ikväll och hittade då en massa gamla dagböcker sedan jag var liten, hade tänkt att det skulle bli min kvällsunderhållning, men jag hittade även en annan bok där det stod allt möjligt, blandannant en massa saker sedan `Jo&Jo-tiden`, haha oj vad jag skrattade, helt sjukt !

& idag är det en måndag till Jul!
tyvärr är det också en månad sedan E lämnade jorden..

Men iallafall, nu ska jag fortsätta läsa min kvällsunderhållning..

_______


saknar du inte mig om jag försvinner,
så har du ändå aldrig älskat mig

organism12 - diamanttårar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0