såja

Tisdag idag och imorgon fyller stora lillebror år, så då blir det att gratta honom.. Men idag har jag ingen aning om vad som händer, ska gå ut med baltazar alldeles snart, måste bara klä på mig lite kläder först..
Sen har jag tvätt i tvättstugan som jag nog ska ta och ta upp och vika in, sjukt tråkiga sysslor men dom måste ju göras..

Och angående min utstyrsel i lördags;) jag har fått insperation i snart ett år när jag har jobbat åt hemtjänsten, kanske var det därför jag vann pris i lördags :) hahah!

Sen, är det ingen som har nån bra ide på nånting roligt man kan göra, är så less på att aldrig göra nånting, alla har gått och blivit så tråikga på senaste..


nåja, nu på med kläder, sen ut med hunden ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0