Fantasilös

Jag vill göra nånting åt mitt hår, jag är så less att det bara ligger där och ser cp ut hela dagarna, jag skulle vilja ha ljust hår, samtidigt som jag vill ha mörkt. jobbigt det där, sen vill jag har långt hår, men det finns då definitivt inga pengar till löshår, min lön den här månaden var inte så häftig, inte det minsta och jag har ju räkningar och skit som alla andra..
Men iallafall, jag funderar vad man egentligen skulle ha gjort åt detta skabbhår, jag har ingen fantasi just nu, det brukar jag alltid annars ha när det gäller mitt hår, jag brukar ha hundra tusen saker jag skulle kunna tänkas göra med det, men men, jag får nog se ut som en skabbråtta i håret ett tag till..


Jag tänkte iallafall att ni skulle få lite smakprov på hur jag har sett ut i håret dom senaste åren, dock inte alla hårfärger och frisyrer, men ganska många av dom :)




Kommentarer
Malin G

hej tjejjen, ja tycker du e sjukt fin i mörkt hår o långt!! om du vill kan ja göra en hårförlängning på dig med 80 st extensions i ÄKTA hår, för 2000kr?

2009-11-07 @ 21:50:20
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0