när två människors lukt blandas

Ja och så sitter jag här igen framför datorn, Andreas är och jobbar och jag har just varit ute en sväng och köpt mig en glass ; ) pratade även med Johan som ringde, berättade för honom att jag och han tydligen snart var ihop, han visste inte heller om nånting.. lustigt det där att folk vet mer om en själv än vad man gör, lite jobbigt bara att jag har andreas men det tänkte nog inte personen i fråga på som gick runt och sa att jag och johan snart var ihop..


i sommar vill jag slå ett slag för rätten att vara osexig på ett dansgolv och att skita i alla jävla förväntningar.. att försvinna in i massan och bara vara som man är. Det är det som är magin förstår ni. egentligen handlar allt om närhet. och inte bara sån där fysisk med kramar och sex och så. utan mer om känslan att vara två. känslan att man inte är ensam. att någon annan känner samma känslor samtidigt.



bygger jag murar är det inte för att hålla dig utanför utan för att hålla mig själv kvar innanför


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0