Imorgon då jäklar !

nu är det fredagkväll och jag är i stugan, här ser det ut som en hel camping, en massa folk som har husvagnen här för det är miniracingtävling imorgon och såklart ska jag jobba och efter det blir det mitt maskeradkalas :)
Jag har tillochmed fixat min dräkt idag som jag ska ha, haha sjukt jävla ful och lejd men det bjuder jag på, man fyller ju bara 20år en gång i livet !

Sen har min förkylning/feber/hostskitgrej nästan försvunnit, mycket bättre idag än igår, hoppas bara att jag är frisk till imorgon :)

Hade ju en tanke på förbereda saker ikväll i stugan för att slippa göra det imorgon, men det är inte så lätt när det är överfullt med människor hära, hade en tanke på att sova här inatt men det återstår ännu att se..
fort att det dyker upp nånting roligare !

åh imorgon ska jag pussas ;)


Kommentarer
Mli

HAHA , ja vet me vem XD

2009-06-26 @ 23:53:25
URL: http://emeliilundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0