i love you

som vanligt ligger man i sängen, det känns som att jag inte gjort annat den senaste veckan, knaprar värktabletter som en knarkare själv för att försöka orka göra nånting.. Måste gå och tömma min tvättmaskin innan det börja mögla eller nånting, ska även dammsuga en snabbis..
Och imorgon måste jag ner till stugan och göra i ordning lite saker, men det blir då inte förrens sent på kvällen, usch känns som att jag har en massa feber också.. förhoppningsvis går den här skiten över innan lördag..



Denna låt tillägnar jag mamma !

'


Kommentarer
Anonym

de värmde i mitt hjärta prinsessan kramar mamma

2009-06-25 @ 20:11:58
mamma

de värmde i hjärtat prinsessan kramar till dej från mej

2009-06-25 @ 20:15:18
mamma

de värmde i hjärtat prinsessan kram till dej från mej

2009-06-25 @ 20:17:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0