Snygga pojkar ;)

Idag var jag ledig, vilket inebär att jag sov länge! Sen ringde jag Annakå och vi bestämde oss för att fara och bada och sola, vad tror ni händer när vi väl är framme ? Solen går i moln, forever! så vi drog till luleå, gick på stan en sväng, hittade två tröjor och en ny piercing som är rätt längd;) sen drog vi till biltema för jag skulle köpa flyttkartonger iochmed att jag snart flyttar.. och vet ni vad ?! Biltema är en av dom bästa affärerna, sjukt mycke snygga pojkar där ; ) oj oj va vi dreggla och tuta, fast det var dock inte meningen, tuta alltså ;D hahaha, men roligt hade vi och nu ligger jag här i sängen, har packat lite i kartonger, ska väl ut med B en sväng snart och fundera på när jag och anna ska till biltema nästa gång; )

hur som helst, jobb imorgon.. Kväll, vilket innebär att jag börjar halv fyra till halv tio..


Kommentarer
Anna

så snart som möjligt :D:D:D:D dregel dregel!! tut tut

2009-07-29 @ 00:26:57
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0