jobbjobbjobb

ja och så var det måndag och jag sitter på jobbet och Emma här bredvid, slutar på mindre än två timmar, himla skönt må jag då säga !
pratade med Ullis och ikväll ska vi på bilbingo, bara hoppas malin kan hålla tårarna tillbaka ikväll ;) haha
annars händer det ingenting vettigt, gör det någonsin det egentligen ?
andreas är framme i halmstad, han kom fram typ fyra inatt och det är länge kvar tills han kommer hem, typ en vecka, vilket är alldeles för länge om man frågar mig iallafall..

Men men..


Kommentarer
Mallan ballan:)

haha:) ja vi får hoppas att jag vinner då;)

2009-07-06 @ 12:33:58
Ullis



Alla vet vi ju hur malin kan vara ,men att ha med henne på bilbingo det kan verkligen klå allt :) ha ha

2009-07-06 @ 15:16:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0