GE MIG BARA TYP 2 MILJONER TACK !

Jag vill ha ett hus ! jäkla typiskt att det inte är fullt med miljoner i madrassen för då hade jag köpt mig ett halvstort gulligt (helst timrat, eller hur de nu stavas) hus en bit lite utanför med stor tomt.. Men det kommer väl en dag för mig med då jag ska ha råd med ett hus..
En stor tomt ska det vara och inte grannarna bredvid fönstret, jag ska kunna ha Baltaazar lös och mina barn ska kunna vara ute och leka utan att jag ska vara rädd för att dom är utmed vägen eller vatten.. Jag har så många ideer och planer för hur det ska se ut så jag tror inte att jag skulle låta någon annan vara med och bestämma, kanske därför det är bäst att jag köper mig ett eget hus så jag får göra som jag vill ; )

Jag börjar känna mig så himla gammal, fastän jag bara är 20år, alla runt omkring mig har barn eller väntar barn, själv står jag här och stampar i min tvåa som jag snart måste flytta ur för att ekonomin inte tillåter denna sjuka hyra.
allt det här med vuxenlivet och snart bostadslös och jobblös får mig att känna mig enormt vilsen i livet, vad händer egentligen till hösten ?
Jag måste flytta, jag slutar sommarjobbet och blir arbetslös.. Jaa om då ändå visste nånting, men nej! och det är inte gott om jobb i dagens läge, eller iallafall inte gott om jobb som jag kan få eller hittar, man hittar ju lättast jobb genom kontakter men man ska ha otroligt mycke tur också. jaa det blir intressant att se vad jag gör av mitt liv till hösten och vart jag bor, för hem tänker jag inte flytta, finns inte ens i min vildaste fantasi, jag flyttar inte från ett, till hus, till tvåa och sen hem, ALDRIG! jag skulle bli galen och gå i taket om jag inte fick leva själv eller med pojkvän, jag skulle inte klara av att bo med min familj och inte leva självständigt..



Kommentarer
hilda

tack så mycket :) desamma.

2009-07-06 @ 15:51:22
URL: http://hiiilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0