Det var inte det här jag önskade mig

Så var klockan drygt tre, har varit med Ullis ikväll, härjat runt lite på byn och sånt, blev trött i ögat och for hem, eller kanske bara mest less mig själv att jag inte tillåter mig själv att ha roligt..
Nu spelas Nomy i mina högtalare och jag hade en tanke på att somna, känns väldigt lockande..

Det har varit mycke djupa samtal denna vecka, många funderingar och tankar, även saknad på en väldigt hög grad.. I korta drag så har den här veckan varit väldigt känsloladdad och omtumlande.. Sånna hära gånger önskar jag att ingen tyckte om mig och jag tyckte inte om någon, hade varit mycke enklare så ..
Men nu vet vi ju alla att livet inte är enkelt,
inte det minsta..


gonatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0