äntligen !

Så var det tisdag och nu är jag ledig ett tag, otroligt skönt, det behöver jag verkligen kan jag berätta, det är så mycke som händer i mitt liv så jag känner att jag behöver ett break från jobbet några dagar..

Ska ta och städa lite här hemma och ta en dusch, sen skulle nog några komma hit och grilla, mina grannar ska också grilla verkar det som, får se om det är glada eller sura miner idag..


jag vet precis vad många av er tycker om mina val jag nog kommer göra, vill göra eller funderar på.. Allting handlar om förtroende, man ska kunna lita på människor man ska ha i sitt liv och just nu vet jag inte vem eller vilka jag kan lita på ..
Det finns många jag skulle vilja kunna lita på, men hemskt få jag kan lita på ..
Det är jävligt tråkigt, men jag kan inte göra nånting åt det för det är dom själva som gjort så jag inte längre kan lita på dom..







- jag vet inte om ja vågar älska..



Kommentarer
Anna-Karin Plektrum

schnögga bilder :D

2009-07-14 @ 20:01:50
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0