summering

Medans jag sitter här och väntar på min karl hade jag tänkt summera lite av det här året, jag hittade dom här listorna på camillas blogg:)

ÅR 2009

Hur har året nollnio varit för dig? - kasst!
Bättre än förra året?  - ingen risk
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - helt klar!
Har du flyttat under år nollnio? -  Japp, från nystrand - stugan, stugan - parhus, parhus - lägenhet..
Har du hittat en ny låt som du älskar? - många
Isåfall vilken? - många
Har du druckit alkohol? - Ja
Har du kysst en främling? - Ja, det var en främling då, inte nu längre

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? -  väldigt uppochner
Har du varit kär? - jo
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja, men det är snart ett år sedan någon sa det (om vi räknar bort mamma)
Har du haft ett hemligt förhållande? - kanske

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har  någon i din släkt avlidit? - nej, men svärmor
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - inte det, men jag skulle borda gjort det i vissa fall
Varit i slagsmål? - nått sånt

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja !!
Isåfall vad? - för många puckon som läser bloggen
Har du skämt ut dig? -  klart jag har, det är ju det enda roliga jag har i mitt liv :)
Har du ljugit för en vän? - Ja
Har du varit ute en hel natt? -  ja
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej, nog har jag gjort mycke, men inte blivit tagen av polis :P
Har du sovit i samma säng som någon av det motsatta könet? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Jao.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - jao
Har du gått bakom ryggen på en vän? - inte på en äkta vän
Har du ljugit för en bästavän? - Nej, inte då nånting allvarligt
Har du haft en relation med en vän? - nej
Har du många killkompisar? - jag har killkompisar, många vet ja väl inte.


1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? mmh..

2. höll du några av dina nyårslöften? ingen risk, dom är till för att brytas

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? joo

4. dog någon som stod dig nära? Jo, eller jag vet inte, hon stod kanske så nära, men det är lika hemskt ändå..

5. vilka länder besökte du? Sverige

6. är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? oj, jo mycket.. blandannat lycka !

7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det är några, 15Mars, - april, 2maj, 28 juni, 24 oktober...

8. vad är det bästa som hänt dig år 2009? Ja, bra fråga, kanske halmstadsresan

9. största misstaget? som sagt, inte här, inte nu ..

10. har du varit sjuk eller skadat dig? inte mer än vanligt

11. bästa köpet? tågbiljett

12. vad spenderade du mest pengar på? ingen aning faktiskt, räkningar antar jag för det här året har inte varit så bra på det ekonomiska planet

13. gjorde någonting dig riktigt glad? betvivlar, fast halmstads tiden var bra

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? oj det är många

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare

16. vad önskar du att du gjort mer? rest..

17. vad önskar du att du gjort mindre? gråtit

18. hur tillbringade du julen?ska tillbringa julen med nära och kära :)

19. blev du kär i år? jo..

20. favoritprogram på tv? ingen aning faktiskt

21. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nja, eller jo !

22. bästa boken du läste i år? pulver

23. största musikaliska upptäckten? ingen aning

24. något du önskade dig och fick? Säkert nått

25. något du önskade dig men inte fick? joo

26. årets bästa film? det var många bra filmer i år faktiskt

27. vad gjorde du på din födelsedag 2009? dagen innan hade jag maskeradfest och min födelsedag, ja då blev jag sjukt jävla besviken....

28. de bästa nya människorna du träffade? många

29. hur skulle du beskriva din stil år 2009? det hunden dragit in.

30. vad fick dig att må bra? Vänner och familj .

31. vilken kändis var du mest sugen på?
Nomy !

32. vem saknade du? många

33. favorit månad?
februari !

34. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ohja ! massor !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0