Snyggunge :)

Fasiken så kallt det är ute, det är snart -30 grader och jag lovar att jag bor verkligen på fel ställe, jag hatar vinter, jag hatar kylan, mörkret och allt som har med det att göra, jag borde verkligen flytta till varmare länder ! eller iallafall fara utomlands typ två veckor..

Ligger i soffan och ser legally blond, har dock redan sett den och den är faktiskt dålig, rikigt dålig om man frågar mig, dumma blondiner överallt.. Får se om min karl kommer hit ikväll, tänker nämligen inte gå till honom i den här kylan och min bil är nog inte det minsta sugen på att fara någonstans...


Tänkte ge er några bilder på snyggingen jag var barnvakt åt idag :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0