hockey

ja som ni ser på rubriken så är det hockey på tv, vilket innebär ett magiskt och heligt ögonblick för min älskade andreas.. Så jag sitter i sovrummet, uppdaterar bloggen och tänkte städa lite medans han tittar på min nya plattv :)
har varit till farmor och farfar och hälsat på och fått låna ett kort så hajna kunde se hockey..
tänk att nånting kan vara så heligt, men det är ju då bra att han har ett intresse, för det finns fan inget tråkigare än människor som inte har några intressen eller nånting dom tycker om att göra.
själv har jag kanske lite väl många intressen ibland, men det gör inget :)


fastän han nu sitter klistrad framför tv;n så älskar jag honom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0