det är trav på tv ^^

och inte blev det mycket städning, diskade bara lite..
ska till mamma nu och lämna Baltazar där, för imorgon ska jag till luleå med mamma och jens så då är det bättre om han är dära, sen här hemma är han bara galen och gnäller och ylar hela dagarna pga av granntikarna...

jag ligger i soffan, hade tänkt göra det en stund till och se om mitt illamående går över, kanske det är doftljusen som får mig att vilja spy..
nåja, nu ska jag ligga här och invänta min karl sen ska vi upp till mamma, tror jag tar upp julklapparna redan nu så får dom ligga dära tills det blir dags att fira jul där, då kan dom minsta klämma och fundera vad dom ska få :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0