vuxenpoäng

ja och så var man hemma, har varit upp till mamma och ätit surströmmnig, men dagen började faktiskt inte dära, det började med att min flickvän kom hit och väckte mig i min skönhetssömn..

Har även hämtat ut min sista tapetrulle så nu blir det att tapetsera klart i köket, då kanske man kan börja få nån sorts ordning hära hemma, och imorgon ska jag jobba, så även fredag och lördag blir det ikea ; ) jäklar vad jag gillar den här veckan, men det jag gillar mest är att imorgon är det löning för min del..

jag har även varit och samlat vuxenpoäng genom att prata med facket om a-kassa och en massa skit och det skulle vara en tvådagarskurs i oktober som lät intressant, plus att man fick betalt, logi och mat på köpet, då lät det ju genast mer intressant, skulle bara vara roligt om man fick med sig nån så man inte var tvungen att sitta där själv med en massa människor man inte känner.. men men , dom skulle skicka hem papper om det där så ;D


Kommentarer
Anonym

Gå kursen! det är så nyttigt att förstå vad allt det där handlar om ... och framför allt du lär känna nytt folk. Spec om du åker på det själv!!



/ Kram Häxan

2009-08-26 @ 21:58:55
Anonym

Vad äre för kurs ?:P

2009-08-26 @ 22:05:51
URL: http://embenz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0