Lev som att det vore eran sista dag och älska som om ni aldrig blivit sårad.

Livet är nog trots allt för kort för att gråtas bort,
grubblas, tänkas bort
det finns så mycket viktigare saker.

...det är så jag känner idag, jag kanske känner nånting helt annat imorgon men det får jag ta då.. just nu är jag bara sjukt pepp på att flytta och jag hoppas verkligen att jag får flytta till lägenheten jag vill ha, ska prata med pappa imorgon om han är beredd att hjälpa mig att bygga för nu vill jag ha nånting eget där jag trivs, här har jag aldrig trivts, detta mycke pågrund av att jag alltid vetat att jag inte kan bo här hur länge jag vill.. nu vill jag ha en lägenhet där jag kan bo hur länge jag vill och får jag den så kommer jag bo i älvsbyn ett tag och jag kommer nog gilla det..
jag vet inte men det känns som att jag kommer börja få flyt på allting igen och det känns som att det spelar ingen roll vad som händer så länge jag har en bostad. för nu kan det nog bara gå åt ett håll, rätt håll !
sen vad jag hoppas på ska hända i framtiden, det är en helt annan sak, just nu tänker jag leva mitt ensamliv med Baltazar och packa mina lådor så fort som möjligt och bygga klart min lägenhet fort som bara den så jag får börja leva igen ! för det här med att flytta tar verkligen kål på en, speciellt när man inte vet vars man hamnar..


"älska mig nu iallafall.
om bara för en tid.
så gör det nu."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0