kartongerna i ettan och kläderna i tvåan ;)

Pratade nyss med mamma och dom skulle komma förbi mitt polackhem och se hur jag har det.. Ja hur kan man ha det i ett "plåtter"hem ?! Men de där kommer bli bra med tiden bara jag får en pensel i handen och lite annat så ; )
Hade tänkt fara och göra lite ärenden och förbi gamla lägenheten, men jag tänkte att mamma och dom skulle få komma och hälsa på först, men dom verkar ha lagga fast nånstans ..


Har ställt alla tomma kartonger i ettan Anna, vinterkläder i tvåan och lite random saker i trean ;) bara så du veeet..
visst förstår ni bra ?
det är nog bara Jag, Anna, Jim och Linda som förstår det där, ni andra, ni förstår bättre om ni nångång hälsar på mig ;)


Kommentarer
Anna Karlsson

ja men gud gumman de lät jättebra ;) hälsa Niklas nu!

2009-08-21 @ 14:30:39
URL: http://krojm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0