jag söker en händig och stark karl..

ja och så var man hemma, har varit och ätit, hämtat bilen, träffat bäjbis och lite sånt.. Ska ut på en promenad med B nu och samtidigt boka en tid i tvättstugan.. Sen blir det nog att hänga upp nå hyllor och sånt dära, skulle bara haft en händig karl som kunde hjälpa mig, men min karl är inte till så mycke hjälp, han stökar mest bara ner här hemma och bär omkring på sitt ben som han fick igår som han knappt orkar bära, ni vet det ska inte se fattigt ut ;)

sen skulle jag ha haft nån stark karl som kunde hjälpa mig att bära upp resten av kartongerna som är kvar i förrådet, men som sagt, ingen starkt eller händig karl så man får väl göra det själv.. tur man är en duktig kvinna !

Men men, nu ut en sväng !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0