jag måste döda något

Det är söndag idag, är det bara jag som tycker tiden går sjukt fort ? snart börjar skolan om för många och jag har missat hela sommaren känns det som.. snart är det  vinter och då måste jag döda nånting för det finns inget värre än minusgrader och mörkt dygnet runt, usch!

Idag händer det nog inte mycke, jag vet en eller faktiskt två snyggingar som kommer till älvsbyn, så det blir nog att umgås ; ) Om jag orkar vill säga, just nu vill jag bara vända mig om och fortsätta sova, men jag hade tänkt försöka låta bli..

& till veckan måste jag ut med alla möbler och sånt från lägenheten för den ska vara tom snart, jag blir bara arg när jag tänker på det faktiskt ..

Men nu måste jag nog gå ut med min sambo .


Kommentarer
LINDAAAAA

du MÅSTE orka umgås, JAG SAKNAR DEJ!!!

2009-08-16 @ 12:22:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0