jag blir less !

Här händer det inget så jag tänker inte göra nånting heller.. Jag orkar inte sitta inne och bara uggla, jag orkar inte bara sitta och vara trevlig, jag vill göra nånting roligt eller så sova.. jag väljer nog det sista altenativet för det går inte att få folk till att hitta på nånting roligt och jag har inga pengar till att göra nånting som kostar, jag har faktiskt inga pengar alls..
Vilket gör mig på dåligt humör, och här hemma ser det ut som fan själv har haft fest eller nånting, vilket gör mig på ännu sämre humör så jag skiter i det hära och lägger mig under täcket tror jag..

jag planerar att vakna den dagen då jag får mina nya lägenhet så jag får flytta härifrån nångång, för jag blir bara knäpp när det är stökigt och inga saker är där dom ska vara och allting är nerpackat !

såhär fint är det hemma hos mig..

sovrummet !


vardagsrum


kök




Kommentarer
Häxan

Vart tog alla banankartonger vägen ... vi håller på att drunkna i våra... fick ju sätta fart. Ska jobba iaf 2 veckor till att börja med from lördag , på dygnets alla djävligaste tider. Så ingen rast eller ro. Å så vet jag it om det rullar på med jobb till fram i nov å det e som lite dåligt å spara packandet tills dess... Jag har väl berättat att vi ska flytta typ 2 mil utanför stan till en marklägenhet.... YEEEEES!

2009-08-17 @ 21:22:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0