en snabbtitt

så var det tisdagkväll, som vanligt har jag sovit middag, jävligt dumt men det går inte annars.. Jag borde skaffa mig sömntabletter så jag kan sova på nätterna, jag förstår inte varför det är så svårt. inatt låg med i tysthet och försökte sova i flera timmar, men de gick bara inte ! jaja..

har varit och handlat gräddstuvad pytt i panna, mums! också har jag hämtat posten åt mormor och morfar och varit och tittat på min nya bostad, det är mycke som ska göras PLUS! att det är saker överallt, vilket min pappa nog inte minns för han tyckte jag skulle börja bära dit kartonger, jättelätt om det redan är en massa saker överallt ..

jag funderar på att fara ner till stugan och sova där inatt, pappa och ulrica är ju ändå nånstans uto stockholm eller vars det nu var och här hemma är det bara kaos, kartonger överallt och nu har jag packat ner allt i vardagsrunmmet, bara dom stora sakerna kvar och hyllorna på väggen, känns jävligt trist faktiskt ..

jo just ja, imorgon eller på torsdag borde mitt löshår komma ! :)

men nu är nog maten klar, eller bränd kanske ..


Kommentarer
Johanna ♥

Lägg upp nakenbilderna på bloggen nu ;D

2009-08-05 @ 21:07:34
URL: http://johanyjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0