91 dagar sedan, men jag minns det som igår

jag är inte så gammal, men jag har aldrig varit äldre än såhär..
jag har aldrig haft ett fast jobb, har inga barn och kallar mig heller inte vuxen. Men jag vet hur ont det gör när hjärtat brister, itu, mitt av ..  Men jag vet också hur det känns när det börjar läka, hela sig.. när livet börjar få rullning igen och jag vet hur lycka smakar, omän det bara är kortvarig lycka så har jag känt det så många gånger.
visst finns det inget vackrare ?
än att känna lycka, helst tillsammans med någon man skulle kunna offra sina hjärtslag för & jag vet, den dagen kommer, den är nog närmare än vad man tror..
.
jag vet också hur det känns att veta vart jag står, i åsikter och känslor.. För det vet jag, jag vet det nu, jag vet vad jag vill och vad jag känner.. Jag vill leva det här livet, jag vill inte ha någon som inte vill ha mig och jag trivs att ha det såhära..
Leva i en hemlighet & ingen vet vad jag gör, när jag gör det och vilka som är med, jag gillar att vara anonym när det gäller vissa saker och jag gillar att vara vuxen ibland, fastän jag inte erkänner det..
Jag ska leva mitt egna liv, alltså då dö min egen död, därför lever jag mitt liv på mitt sätt och många tycker säkert att det är en idiotiskt livstil och att jag har ett tråkigt liv..
Men det spelar väl ingen roll ?
så länge jag själv är nöjd med det, så länge dom man är med spelar samma spel som en själv och sålänge ärlighet kommer i första hand,
ja då är jag nöjd !
och nej jag är inte gammal, men jag har aldrig varit äldre än såhär.. 


Lycka är;

- att vakna upp varje morgon bredvid någon man älskar & veta att den älskar en lika mycke tillbaka..
- dom där små sakerna, som man oftast inte uppskattar förrens i efterhand.
- att känna fjärilar i magen när man tittar djupt in i ögonen på den man älskar och veta att du är bara min!
- att ha en famlilj som älskar en
- äkta vänner, som alltid finns där, som man inte behöver göra nånting med men ändå ha roligt
- att få rullning på allt i livet, jobb, ekonomi, bostad & bara känna att ingenting stoppar mig nu
- att se solen skina och känna sommarvärmen mot huden

lycka är
det här !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0