we keep on rockin´

Tisdag då och jag har just städat hela övervången och såklart skulle Baltazar också hjälpa till fast de tog bara längre tid. men ja det är ju tanken som räknas ; ) och tillslut så gav han upp att attakera dammsugare och la sig slutligen för att sova i min nybäddade säng.. 
 
Vi ska fara med Emil & Jens och fiska senare idag och jag hoppas det blir mer fisk än i helgen.. Blir att ta husvagnen och sova dära en natt och vet säkert göra nå knäppa grejer, dom där tre pojkarna har en tendens att komma på korkade saker att göra.. men men, lite roar små, minst roar dom..

Igår var vi på bilbingo med mormor men inga 23 000:- blev de,
men nån annan från älvsbyn blev lycklig som fick ta med sig dom pengarna hem..
det är bra orättvist ibland..

Sen har vi fått bort all ved från gården och fått in det i vedhuset så nu ser det betyligt bättre ut plus att vi ska få varma fötter i vinter, Jim & Emil har varit så duktiga såå :) Och sen har jag inte tagit mig till arbetsförmedligen än, känner mig inte alls sugen på att sitta dära me nån surkärring.. men jaa, jag har inte alls mycket till val..


Såhära trött kan man också vara efter en hel helg med en massa bus i Akkajaur..

Men nää nu ska jag gå ner och brottas med disken och dammsuga lite, åsså packa mat och sånt till ikväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0