Helt plötsligt är klockan 03

Tiden verkligen springer iväg. Jag har så mycket jag vill hinna göra, men hinner bara hälften. På dagarna är det butiken och familjen, när barnen somnat försöker jag hinna göra tryck och klistermärken men tiden räcker inte riktigt till. Hips vips är klockan 03 och jag inser att jag måste lägga mig. 


Annars rullar allting på, Molly vägrar att lära sig gå och är väldigt nöjd med det beslutet. Hon står gärna mot saker, men tar inte ett enda steg. Nåja, det kommer när hon anser att det behövs. 

Lilly har börjat om förskolan efter sommaruppehållet. Trivs bra och är nöjd trots att avdelningen bytt namn och pedagoger. Nästa vecka ska vi på återbesök ang hennes syn för att se så hon har fått rätt styrka. Hon är väldigt glad över att hon inte ska behöva få några droppar i ögonen denna gång. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0