Mässa

Det börjar närma sig höstmässan vi ska stå på. 3-5november kommer jag stå med butikens på Nolias höstmässa. Hur jag ska hinna bygga montern på två kvällar, ja de vet jag inte riktigt ännu. Men de brukar lösa sig. Just nu är det mer hur montern ska se ut som oroar mig lite. Jag har ingen aning för tillfället. Golvet är klart, det är också det enda som är färdigt. Men vi får se det possitivt, något är klart iallafall. 

Vet inte vad jag ska ha för inredning, vilka färger, vilka produkter jag ska köra och belysning. Just nu känner jag att belysning är största frågetecknet. 
Hade underlättat lite om jag stått på en mässa tidigare, men jaja det ska ju vara första gången för allt. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0