Onsdag

Onsdag och kylan håller i sig stadigt där kring 25-30, det märks såklart i butiken när det är såhär kallt. Mindre folk i rörelse. Så jag passar på att bygga på hemsidan, börjar vara måttligt less. Kanske mest för att jag är hungrig egentligen. Försöker mig på att ta produktbilder men det går mindre bra. Har lånat en kamera då min är utan laddare och det är inte det enklaste att ha någon annans.. 

Sen har jag även ändrat lite på mina öppettider. Minskat dom en aning för att orka med dom med min foglossning. Så nu stänger vi 17.30 istället för 18 och har bara öppet måndag-fredag. Men som plåster på såren för kunderna så kommer ju faktiskt en webshop inom kort. Dock kommer vi inte ha alla produkter i den till en början, men endel iaf. 

Bjuder på en vacker bild såhär en kall och tråkig eftermiddag. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0