VM.

Det känns som att någon kört över mig. Helt slut i kroppen och hjärnan. Steg upp 06.00, packade upp allting 08.00, stod rätt upp och ner utan att sitta fram tills fem då vi packade ihop och tävlingen var slut. Att stå ute i blåst, slask, snö och nån minus är roligare än det låter. Men jag överlevde och rymde allt(!) i bilen när jag skulle hem. Tält, två bord, hylla och alla saker plus uppblåsta ballonger och såklart lillasyster. Jag borde också ha vunnit en vm-medalj idag för packningen.. Har även konstaterat att tältet kan man ta ner på egen hand, inget jag rekomenderar för psyket, men det går!  




Nåja, detta var ju en försmak inför nästa helg då jag kommer göra detta i tre dagar. Tur jag älskar mitt företag. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0