Ledig dag!

Fredag och jag är ledig från båda mina jobb! Helt fantastiskt med en ledig idag. Skulle få sovmorgon imorse, vaknade halv nio och kunde inte sova mera, maken har jobbat natt så han sover och Lilly är med mormor på äventyr. Så jag åkte två vändor på soptippen med skräp från butiken, såolade av infarten och fixade lite här hemma. Allt detta redan innan klockan slagit tolv. Hur ofta händer det i min värld? 

Nu har jag satt mig i soffan, jagar telefonnummer och försöker komma fram till vart mina betongfigurer befinner sig. Lättare sagt än gjort. 

Igår försökte jag mig på bokföringen, efter x antal timmar, några hundra svordomar så gav jag uppför kvällen. Det är inte meningen att saker ska vara logiska blev min slutsats. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0