Måndag

Då var det måndag, mannen har idag börjat om att jobba så jag är Lilly (& Baltazar) är hemma själva. Skönt i alla fall att han kommer hem varje dag och inte åker bort för två veckors jobb.. 
 
Idag gör vi inte många knyck här hemma, jag är förkyld och Lillys förkylning börjar bli bättre. Känns som att jag blivit överkörd av en lastbil. Men jag har hunnit måla några krukor jag köpt, så nu medans Lilly ligger och vilar så sitter jag och väntar på att det ska torka så jag får måla ett varv till innan hon vaknar.
 
Igår tittade vi igenom bilderna som Caroline hade tagit på Lilly och dom blev jättefina! Så nu ska vi framkalla lite förstoringar och grejer hade jag tänkt. Både från bröllopet och från fotograferingen av Lilly.
Här är en av bilderna hon tagit.
 


Kommentarer
Caroline Nilsson Photo

GULLUNGE!

2013-09-02 @ 13:47:15
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Lovisa

Vilken härlig bild!

2013-09-02 @ 17:41:16
Suan

Men såå söt!!

2013-09-03 @ 09:16:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0